Elektroniczny obieg

Szczegółowe wytyczne dotyczące wprowadzania dokumentów zakupowych do Elektronicznego Obiegu Dokumentów (pdf)
Kontakt w sprawie Elektronicznego Obiegu Dokumentów:
1. Działanie systemu, kwestie techniczne, błędy - Agnieszka Ławniczak - kontakt w godzinach 9:00-12:00
2. Kwestie dotyczące wprowadzanych dokumentów - Tomasz Kulpa - kontakt w godzinach 12:00-14:00
3. Sprawy dotyczące budżetów, kategorii wydatków, zmian w projektach - dział realizacji badań i współpracy - kontakt w godzinach 10:00-13:00
4. Kwestie proceduralne - Adam Kubasiński - kontakt w godzinach  12:00-14:00
5. Dział Zamówień Publicznych - kontakt w godzinach 9:00-12:00

Zamówienia Instrukcje EOD:

Instrukcja inicjowania/wprowadzania zamówienia do EOD (pdf)
Akceptacja zamówienia na poszczególnych etapach EOD (pdf)
Instrukcja dla działu zamówień publicznych (pdf)
Instrukcja dla działów realizujących (pdf

Faktury Instrukcje EOD:
Instrukcja wprowadzania faktury do systemu EOD (pdf)
Instrukcja akceptowania faktury na poszczególnych etapach w systemie EOD (pdf)

Skip to content